maandag 27 april 2009



Dagen vraag ik mij zelf af ,of dat ik nog een keer het sprankelende licht en gevoel van verliefd zijn nog eens mee zou maken. Niet dat ik echt zit te wachten op een man,maar gewoon het gevoel,het blijde,het stralende wat verliefd zijn met zich mee brengt. Het gevoel dat de wereld niet zo lelijk is en dat zien door een roze brilletje.


Natuurlijk weet ik ook net zo als elk ander,dat het roze brilletje maar tijdelijk is,maar het lichte gevoel in je buik. Alles is ineens beter en mooier en het vlinderachtige gevoel zo erg ,dat ik mij ineens kan voorstellen hoe het is als je vleugels zou hebben.


Dat zou ik willen,gewoon weer eens verliefd zijn. Verliefd is niet aan leeftijd gebonden. Verliefd zijn terwijl ik dit schrijf krijg ik al het zweverige gevoel over mij. De zomer is aan het ontwaken en met een smachtend hart zet de natuur zich in gang. De blaadjes gaan open de bloesem komt aan de bomen en vogels bouwen nestjes om zich voort te planten.


Wat is de wereld toch mooi,als je verliefd bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten